torsdag 24 januari 2008

Framsteg

Fia är på skolan fram till 16:30 på torsdagar eftersom hon har någon slags "fritids". Man kunde välja på lite olika aktiviteter (läxläsning, slöjd mm), men den generella verkade mest rolig.
Agnes har gått på Lowther hela veckan nu och varit ensam där sen i tisdags. Den här veckan har de tema lukter . Bespara mig eventuella fyndigheter runt detta i kommentarsfältet.
Hon trivs och har kul.
Jag kan säga "strawberry" sa hon idag och sjöng en sång om " A snake in the grass"
Ikväll ska Stina ut och kröka med några andra mammor. Vi får väl se vilket skick hon är i när hon kommer hem.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har haft samma tema på mitt kontor sedan 2004.

Erik sa...

Du menar att personal är ute och jonar så man inte vet i vilket skick de kommer in?
Eller syftar du på ormar i gräset?

Anonym sa...

No, da curry in da air!

Anonym sa...

Förstod jag väl. Ville inte uppmuntra såna där övertramp bara.
/Erik

Anonym sa...

Uppmuntran behövs inte! Övertrampen kommer ändå. Igen å igen å igen å ....