torsdag 21 februari 2008

Ett par minuter över

Hå hå, en del har hänt. Här är en sammanfattning av veckan.
I söndags åkte jag upp till Liverpool i jobb och tjejerna följde med till Euston för att vinka av



Sen gick de genom stan och Hyde Park hem




Väl i Liverpool checkade jag in på The Britannia Adelphi Hotel som säker var skitflott på 30 talet när de byggdes, men kändes rätt absurt nu.

På det lilla sminkbordet i hören lade jag mina kläder som var fulla med vatten på morgonen när jag skulle ta på mig dem. Ett fullständigt mysterium som gjorde att jag var tvungen att köpa nya på morgonen.
Jag hann också med att träffa Our Stephen som spelade ett gig runt hörnet



1 kommentar:

Anonym sa...

Orkade inte laga lunch idag så jag åkte till Palmyra å köpte en kebabtallrik. Mmmmm...Palmyrakebabber har dom minsann inte i England.