måndag 7 april 2008

Helgen

Man har så mycket att göra att man bara hinner med att rapportera helgerna. I alla fall, here goes:
Lördag. Efter att ha spenderat två timmar på Hamleys (jag vet. Vansinne att gå in dit med två barn. De kommer alltid ut besvikna) så gick vi till Rainforest Café för att äta lunch. Till ljudet av vrålapor och ilskna elefanter fick vi vår högst ordinära (men högst optimistiskt prissatta) mat. Tjejerna tyckte i alla fall det var kul. Och de fick ju masker!


















Söndag: Ankan på kalas i East Sheen. Jag minns inte vem som fyllde år men de skulle vara prinsessor på kalaset. Nästa kalas ska man tydligen vara pirat. Det fanns en hoppborg som Agnes påstod att barnen hade förstört (det visade sig vara lögn). Jag och Fia gick på Science museum. Väldigt bra,men vi hann bara igenom kanske 20%.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skådar mitt norra öga!! Är det inte en 'Wifebeater' jag ser på bilden.

Erik sa...

Visst är det det. Efter mycket kritik har Stella nu lanserat en mellanöl så att britterna inte ska bli så redlösa. Peeterman Artois, helt OK.